Blomsterarrangemang som blommar året runt!

Minns ni att jag för ett tag sedan bloggade om en grej som jag köpt från House of Örebro? Jag tänkte nu visa vad det var som gömde sig i paketen. Efter att ha sett ett avsnitt av tv-serien Solsidan tidigare i våras, blev jag inspirerad av en arrangemang hemma hos rollkaraktären "Mickan" som bestod av långa orkidéer på kvist i en hög vas. Härligt nog så hittade jag liknande blommor hos House of Örebro och Fredrik satte ihop ett jättefint arrangemang till mig. Orkidéerna är i tyg/plast men ser ändå levande ut. Det är verkligen underbart med blommor som blommar året runt, haha.  Blev jättenöjd med resultatet. Både vasen och blommorna är av märket SIA.




Kommentarer
Postat av: Petra

sv: ja leo är min favorit också! Ja hon borde hålla sig till tv-skådisarna så kan Leo få något bättre ;)

2011-06-01 @ 11:34:56
URL: http://tvtown.se
Postat av: Anonym

Mycket fin kök njut av den!

2011-06-01 @ 11:48:04
Postat av: Anonym

såå fint du har det!

2011-06-01 @ 16:37:09
URL: http://sforsanna.blogg.se/

Skriv dina kommentarer här:

Att tänka på innan du kommenterar:
- Alla kommentarer granskas innan publicering.
- Olämpliga kommentarer raderas och IP-adressen spärras.


Namn:
Spara mina uppgifter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0