Färgglad väska - check!

Hallå där! Hoppas att ni alla har haft en riktigt härlig påskhelg och är redo för nya tag efter ledigheten. Vädret har verkligen varit på topp så låt oss hoppas att det fortsätter i samma riktning ett bra tag framöver.

Som jag rapporterat om tidigare så är färgglatt en het trend i vår och sommar. En trend som jag gillar väldigt mycket. Därför var jag nästan tvungen att köpa den här supersnygga väskan när jag fick syn på den i butik. Den har ett långt axelband, men jag använder den som kuvertväska istället. 199 kr kostar den och kommer från Gina Tricot. Love it! Livar upp en vanlig och enkel outfit hur lätt som helst!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej! Jag skulle behöva kontakta dig men hittar ingen mailadress? Hör gärna av dig till angiven mailadress:) Med vänlig hälsning, Madeleine

2011-04-26 @ 15:27:25
Postat av: Diana

Snygg!!

2011-04-26 @ 18:03:11
Postat av: stina

Vad snygg! Tack för tipset och tack för en inspirerande blogg. Jag följer den varje dag!!!

2011-04-26 @ 18:56:37
Postat av: Stina

Vad snygg! Tack för tipset och tack för en inspirerande blogg. Jag följer den varje dag!!!

2011-04-26 @ 18:57:15
Postat av: martina victoria kuhse

skulle jääättegärna köpa den ifrån dig. är villig att betala 300 kr. kram

2011-05-13 @ 00:01:16
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/

Skriv dina kommentarer här:

Att tänka på innan du kommenterar:
- Alla kommentarer granskas innan publicering.
- Olämpliga kommentarer raderas och IP-adressen spärras.


Namn:
Spara mina uppgifter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0