Boksignering med Leila Lindholm

NU HAR JAG glada nyheter. Leila Lindholm kommer på lördag (11 dec) till Åhléns Vågen för att signera sin bok One more slice. Jag äger både den och föregångaren Piece of cake så givetvis ska jag dit! Hon finns på plats kl 15-16 så se till att vara där.

Leilas kokböcker innehåller de allra bästa recepten enligt mig och när jag bakar så är det alltid ur någon av hennes böcker. Frågar du mig så är det här den bästa julklappen till den som tycker om bakning och matlagning. Att dessutom få sin julklapp signerad av författaren är ju inte sämre precis! :-)
Ses vi på Åhléns på lördag?

Ps!
På lördag får du köpa Leilas bok One more slice till specialpris: 149 kr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska hon baka?

2010-12-09 @ 11:40:08
Postat av: Maria svarar:

Nej, hon är här för boksignering.

2010-12-09 @ 13:18:32
URL: http://vagengallerian.se/shoppingbloggen/
Postat av: Anonym

Nu förstår jag hemligheten bakom dina goda bakelser!!

2010-12-09 @ 15:33:15
Postat av: Anonym

Hon är duktig och bakar bra.

2010-12-09 @ 21:40:59
Postat av: Anonym

Jag kommer :)

2010-12-10 @ 11:47:20

Skriv dina kommentarer här:

Att tänka på innan du kommenterar:
- Alla kommentarer granskas innan publicering.
- Olämpliga kommentarer raderas och IP-adressen spärras.


Namn:
Spara mina uppgifter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0