Vinnaren i tävlingen från Make Up Store är...

Wow, så himla roligt att så otroligt många ville vara med och tävla om produkterna från Make Up Store. Nu har en vinnare dragits och det blev:
Postat av: Madeleine
Oj, trevligt! Jag vill gärna vinna =)
2011-02-25 @ 23:12:51
Stort grattis till dig Madeleine! Jag har mailat till den epostadress som du angav i kontaktuppgifterna.

Och till alla er andra som var med och tävla vill jag bara säga att det kommer fler tävlingar. Ni kan väl tala om för mig vad ni skulle vilja vinna i framtida tävlingar? Tipsa mig om vilka priser ni skulle vilja se här på bloggen. Utgå ifrån de butiker som finns på Vågen Gallerian. Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Skriv dina kommentarer här:

Att tänka på innan du kommenterar:
- Alla kommentarer granskas innan publicering.
- Olämpliga kommentarer raderas och IP-adressen spärras.


Namn:
Spara mina uppgifter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0