Tjejkväll + bakinspiration

Hallå där! Först vill jag bara tipsa er om att det imorgon är tjejkväll på Vågen mellan 18-21. Butikerna kommer att ha riktigt fina erbjudanden som jag publicerar här imorgon. Missa inte!!!

Häromdagen testade jag att baka en mumsig sockerkaka i min rosformade bakform från Åhléns. Den är i silikon så det var superenkelt att få ur kakan ur formen. Den blev sååå fin! Bakade även äppelmuffins i nya rosa formar, också dem från Åhléns. Det finns så himla mycket fint på deras bakavdelning. Hittade alla dessa finfina muffinsformar som jag satt ihop i kollaget nedan. Rosformen kostar 129 kr, de tre översta muffinsformarna 39 kr/50 pack och det rosa nedersta 50 kr/100 pack.


Kommentarer
Postat av: Anonym

muumms!



åhh snälla skriv ut exakt ALLA erbjudanden som gäller!



bor ej nära stan, så vill veta om det är "värt" att åka in:)

2011-03-30 @ 15:54:22
Postat av: Eva

Vad fin sockerkakan blev med rosformen! Trodde inte att mönstret skulle synas så tydligt men det blev ju en nyans mörkare - jättesnyggt! Muffinsformarna är så fina och så ser jag att du ställer dem i en muffinspanna, måste skaffa en sån!

2011-03-31 @ 08:08:17
URL: http://juliannies.blogspot.com/
Postat av: Maria - VÅGEN GALLERIAN

Anonym: Håll utkik, det kommer upp idag. Tar med de butiker som har meddelat mig vad de har för erbjudanden :)



Eva: Ja, jag blev också överraskad över hur fint resultatet blev. :-) Muffinsplåten använder jag alltid, muffinsen får en sååå mycket finare form då, annars blir de så fula, haha. ;-) Kan varmt rekommendera en sån!

2011-03-31 @ 08:53:43
URL: http://vagengallerian.se/shoppingbloggen
Postat av: Anonym

Vilken fin form. Ska genast köpa en!!! Tack för en bra blogg!!!

2011-03-31 @ 09:11:15
Postat av: Anonym

Vilken fin färg på sockerkaka formen! ska också köpa...

2011-03-31 @ 10:15:31

Skriv dina kommentarer här:

Att tänka på innan du kommenterar:
- Alla kommentarer granskas innan publicering.
- Olämpliga kommentarer raderas och IP-adressen spärras.


Namn:
Spara mina uppgifter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0