I vår kommer mina naglar vara vita

Vitt nagellack känns helt rätt i vår och jag har faktiskt redan köpt ett från Kicks. Det kommer från Mavala och just denna nyans heter Izmir, nr 47. Jag gillar verkligen lacken från Mavala. Man får inte bara mycket lack för en billig peng, man får även ett riktigt bra nagellack som sitter hela veckan. Jag brukar alltid avsluta med ett genomskinligt topplack för att det ska sitta så länge som möjligt.

Kika förbi senare under dagen, då kommer jag att presentera vinnaren av produkterna från Make Up Store. Vad roligt att så många ville vara med och tävla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina naglar du har!!

2011-03-07 @ 21:18:41

Skriv dina kommentarer här:

Att tänka på innan du kommenterar:
- Alla kommentarer granskas innan publicering.
- Olämpliga kommentarer raderas och IP-adressen spärras.


Namn:
Spara mina uppgifter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0