Glee säsong 1 finns hos Åhléns

Titta vad jag har köpt!
Nu är jag stolt ägare till säsong 1 av tv-serien Glee! Jag är heeelt kär i serien och älskar alla härliga och knasiga karaktärer. Serien har slagit igenom riktigt stort runt om i hela världen. Såg ni när de besökte Oprah? Galet! Här nedan hittar du ett litet klipp ur serien som jag gillar. Rachel sjunger en spontan duett med den nya utbytestjejen inne på toan. En av mina favoritkaraktärer, elaka tränaren Sue, kommer in i slutet och är en aning irriterad över deras gapande... Haha! Love it! Har du ännu inte sett denna serie så tycker jag VERKLIGEN att du ska ge den en chans. Den innehåller mycket humor, kärlek, drama och musik! Tv-serien säljs hos Åhléns!

Kommentarer

Skriv dina kommentarer här:

Att tänka på innan du kommenterar:
- Alla kommentarer granskas innan publicering.
- Olämpliga kommentarer raderas och IP-adressen spärras.


Namn:
Spara mina uppgifter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0