Fler reafynd!

Igår blev det ännu mera rea-shopping. Jag lyckades hitta några klassiska Astrid Lindgren-filmer i blu-ray format, nämligen Karlsson på taket och Ronja Rövardotter. Även den gamla julkalendern Mysteriet på Greveholm fick följa med, likaså en BBC-producerad film vid namn Lorna Doone. Har sett alla tidigare förutom den sistnämnda som för övrigt verkade ha en riktigt bra handling. Förutom filmer fyndade jag nya skärbrädor och ny måttsats (min gamla har gått sönder) som bara kostade 9 kr. Allt på bilden köpte jag från Åhléns som har en riktigt bra grym rea i år, glöm inte att kika in hos dem för att fynda! Fotade en bild på en liten del av rea-urvalet på sminkavdelningen:


Kommentarer
Postat av: Mylo Beauty

Men vilka fynd! Ja om jag hade vetat haha :)



Kanske bra att jag inte visst annars hade jag tömy lokalen :P



Kram

2011-06-18 @ 19:17:47
URL: http://mylobeauty.blogg.se/

Skriv dina kommentarer här:

Att tänka på innan du kommenterar:
- Alla kommentarer granskas innan publicering.
- Olämpliga kommentarer raderas och IP-adressen spärras.


Namn:
Spara mina uppgifter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0