Hårvolymtips: Dust it från Osis+


Victoria's Secret-modeller är kända för mycket,
bland annat för deras fantastiskt vackra hår.
Eftersom det är fredag, tänkte jag tipsa om en riktigt bra hårprodukt som ni alla har användning för. Den trollar nämligen fram volym till håret! Jag talar om produkten Dust it som kommer från Osis+ (Schwarzkopf). Dust it är ett slags puder som man duttar på i hårbotten. Sedan är det bara att gnugga in den i hårbotten tills pudret försvinner och hokus pokus så har man fått volym! Det låter knasigt, jag vet, men det fungerar verkligen. Jag använder själv denna produkt och älskar den! Detta är en storsäljande produkt och du hittar den hos Zodiak Hair Team för 169 kr/st eller 2 st för 219 kr. Och tro mig, burkarna räcker läääänge!


Kommentarer

Skriv dina kommentarer här:

Att tänka på innan du kommenterar:
- Alla kommentarer granskas innan publicering.
- Olämpliga kommentarer raderas och IP-adressen spärras.


Namn:
Spara mina uppgifter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0