Värmande vinterskor


Jag fick en fråga om jag kunde visa upp värmande och bekväma vinterskor. Visst kan jag det! :-) Här ovan ser ni några snygga som jag samlat ihop. Det är ju rätt så svårt att strotsa runt i högklackat när det finns så mycket snö ute. Det mest ultimata för fötterna är platta skor, alternativt skor med kilklack. Skorna i kollaget kommer från följande butiker:
1 = Bianco. 2 = Deichmann Sko. 3 = Deichmann Sko. 4 = Deichmann Sko.
5 = Bergqvist Skor. 6 = Deichmann Sko. 7 = Bergqvist Skor. 8 = Bianco.
9 = Deichmann Sko. 10 = Bianco11 = Bergqvist Skor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nr 11 är fin!

2010-12-15 @ 13:14:32

Skriv dina kommentarer här:

Att tänka på innan du kommenterar:
- Alla kommentarer granskas innan publicering.
- Olämpliga kommentarer raderas och IP-adressen spärras.


Namn:
Spara mina uppgifter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0