Julklappstips: Liten blir Stor

IDAG TÄNKTE JAG GE ännu ett julklappstips. Jag älskar att spela spel och det grundar sig nog i att jag i yngre dar alltid fick minst två sällskapsspel i julklapp. Jag och min yngre syster äger nog över 20 sällskapsspel och de är alla förvarade i en garderob hemma hos mamma och pappa. Varje jul plockar vi fram dem och har en omröstning kring vilka vi ska spela. Några av mina favoriter är Trivial Pursuit, Monopol, Den försvunna diamanten, Alfapet, Steka ägg, Cluedo, Jeopardy och Mad.

Med detta vill jag alltså säga att sällskapsspel ämnar sig för både vuxna och barn.
Med tanke på dagens breda utbud av spel, så är jag säker på att man kan lyckas hitta ett som passar varje person, utefter dennes intressen/personlighet. På Vågens bottenvåning hittar ni leksaksaffären Liten blir Stor, där finns det ett riktigt stort spelutbud, för både liten och stor. :-)


Ha en trevlig helg så hörs vi igen på måndag! Glöm nu inte att Leila Lindholm kommer till Åhléns imorgon och signerar sin bok! Åhléns sänker priset till hela 149 kr, passa på! /Maria

Kommentarer
Postat av: Anonym

Monopol passar bra...

2010-12-10 @ 15:24:33

Skriv dina kommentarer här:

Att tänka på innan du kommenterar:
- Alla kommentarer granskas innan publicering.
- Olämpliga kommentarer raderas och IP-adressen spärras.


Namn:
Spara mina uppgifter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0