Blommor som livar upp

Jag besökte den nya inredningsbutiken House of Örebro igår. Vilka fina grejer de har! Jag som älskar märket SIA blev överlycklig av att se varor från dem där. Igår var jag på jakt efter snygga plastblommor. Jag vet, plastblommor låter så tantigt på något sätt, men om man letar noga så kan man hitta riktigt snygga som ser verklighetstrogna ut. Hemma i mitt kök har jag flera vita pijoner i plast (som ni kan på se på bilderna här ovan), de livar verkligen upp hela köket! Nu är jag på jakt efter lite nytt så att man kan variera sig lite. Hade med mig kameran igår så att ni också kan få se och få lite inspiration.

Visst ser de naturliga ut?!

Sååå snygga!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med om att det verkligen är smidigt och snyggt med blommor som blommar året runt...behöver inte vattnas eller kärlek...står där troget ändå!!!

2010-12-01 @ 20:35:01
Postat av: Anonym

De ser levande ut, mycket snygga!!

2010-12-01 @ 22:44:10
Postat av: Eva

Visst är dom jättesnygga, tygblommor väl, inte plast? Jag har vita riddarsporre hemma, och en bra idé när orkidéerna inte blommar - sätt dit tyg-orkidéer!

2010-12-03 @ 11:02:20
URL: http://juliannies.blogspot.com/
Postat av: Anonym

vart har du köps vasen????

2010-12-03 @ 22:38:27

Skriv dina kommentarer här:

Att tänka på innan du kommenterar:
- Alla kommentarer granskas innan publicering.
- Olämpliga kommentarer raderas och IP-adressen spärras.


Namn:
Spara mina uppgifter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0