Röda solglasögon

Vilken solig och härlig dag det är! Passande nog så tänkte jag tipsa om dessa färgstarka solglasögon som jag hittade hos Cubus. I dagarna har jag förberett inför en annonsfotografering och därför lånat med mig en massa plagg och accessoarer från butikerna på Vågen. Spännande va? Ni kommer att få se resultatet lite längre fram, jag lovar att säga till när det sker! Dessa brillor lånade jag med mig och visst är de häftiga?! De kostar bara 79 kr och är ett fint budgetalternativ till Raybans Wayfarers som man ofta ser på kändisarna. Både tjejer som killar.

Kommentarer
Postat av: Diana

Riktigt bra kopia, inte riktikt min stil (färgen), men kanske däremot i svart.

2011-03-02 @ 14:36:06

Skriv dina kommentarer här:

Att tänka på innan du kommenterar:
- Alla kommentarer granskas innan publicering.
- Olämpliga kommentarer raderas och IP-adressen spärras.


Namn:
Spara mina uppgifter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0