Träna med rätt kläder

Hallå allihopa! Hoppas att ni haft en skön helg. Ny vecka, nya tag! Personligen ska jag i veckan köpa nya träningskläder. Min träning består av både inom- och utomhusträning och eftersom det är så rysligt kallt ute, tycker jag att det blir extra viktigt att vara rätt klädd under träningen. Har spanat in lite kläder som jag tycker är snygga. Sportbutikerna har verkligen hur mycket som helst att välja mellan. Mitt tips är att satsa på färdiga set som säljs i par, då får man både över- och underdel till ett pra paketpris!


Adidas-set = Intersport. Pulsklockor = Löplabbet. Hantlar = Intersport.
Rönisch-set = Intersport. Jackor = Team Sportia

Kommentarer
Postat av: diana

Snygga träningskläder, speciellt den rosa nike tröjan.

2011-01-31 @ 13:10:23

Skriv dina kommentarer här:

Att tänka på innan du kommenterar:
- Alla kommentarer granskas innan publicering.
- Olämpliga kommentarer raderas och IP-adressen spärras.


Namn:
Spara mina uppgifter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0