En mini-shopaholic i mammas fotspår

Har ni sett filmen En shopaholics bekännelser? Visste ni om att den är baserad på böckerna som Sophie Kinsella har skrivit? Jag älskar böckerna och läste dem innan filmen kom ut. Blev därför lite besviken på filmen, för böckerna är sååå mycket bättre. Filmens handling är tagen ur första, andra och lite ur tredje boken, och vissa saker stämmer inte alls överens med i böckerna. Äsch. Gillar du chic-lit så kan jag verkligen rekommendera Sophie Kinsellas Shopaholic-serie, och även de fristående böckerna. Jag har alla hennes böcker och här nedan ser ni alla ur Shopaholic-serien, förutom den nya boken som precis kommit ut på svenska. Den heter En mini-shopaholic i mammas fotspår. Den blir mitt nästa köp! Du hittar dem alla hos Åhléns!


Kommentarer

Skriv dina kommentarer här:

Att tänka på innan du kommenterar:
- Alla kommentarer granskas innan publicering.
- Olämpliga kommentarer raderas och IP-adressen spärras.


Namn:
Spara mina uppgifter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0