Julklappstips: Make Up Store

NU TÄNKTE JAG tipsa er om några julklappar inom smink och skönhet från Make Up Store. Dessa produkter är perfekta julklappar till din syster, mamma, flickvän/fru, bästa kompis eller varför inte till dig själv? :-)




Först ut är ovanstående kit med ögonskugga, brosch, läppglans och en paljettprydd necessär. Pris: 325 kr.


Tanken var att jag skulle välja ut en favorit bland alla parfymer som Make Up Store har. Utan att överdriva så kan jag tala om att det var absolut omöjligt! Alla doftar olika men det de har gemensamt är att de är lätta, fruktiga och fantastiska. Gillar din parfymer från exempelvis Britney Spears och Paris Hilton så kommer ni definitivt att hitta en favorit här. Ni bara MÅSTE kika in hos Make Up Store och lukta! I'm hooked! :-) Pris: 395 kr.

Just nu har de en tillfällig julbox som innehåller parfymen och även en showergel i samma doft, för samma pris som parfymen! Man får alltså showergelen på köpet! Pris: 395 kr. Men passa på för jag såg att de inte hade så många kvar!


Slutligen vill jag tipsa om en riktigt bra sak. Varje år skänker Make Up Store hela summan av en viss produkt till välgörenhet. I år går pengarna till organisationen Project Playground och årets produkt är ett jättefint läppglans. Läppglanset kostar 145 kr och det är alltså HELA summan som går direkt till Project Playground. Denna organisation grundades av bl.a. prinsens flickvän Sofia Hellqvist.
Klicka här för att läsa mer.

Kommentarer

Skriv dina kommentarer här:

Att tänka på innan du kommenterar:
- Alla kommentarer granskas innan publicering.
- Olämpliga kommentarer raderas och IP-adressen spärras.


Namn:
Spara mina uppgifter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0