Julklappstips: Chokladbutiken


Hörrni, imorgon är det julafton! Så snabbt det har gått! Har ni hunnit köpa alla julklappar ännu? Jag har några kvar faktiskt men de ska inhandlas under dagen. Tänkte idag bjuda på ett litet tips på en julklapp som jag tror kan bli riktigt uppskattad. Om du är ute i sista stund och inte har någon aning om vad du ska köpa till någon viss person, kan jag rekommendera Chokladbutikens praliner. De har ett otroligt stort utbud på egengjorda praliner, men även choklad som kommer från olika delar av världen. När jag köpte choklad från dem fick jag välja mellan olika typer av askar som de sedan fyller med praliner efter önskemål. Fick tillslut en jättefin hjärtformad ask som jag vet skulle fungera som en finfin julklapp till någon man tycker om. Finns även presentkort att beställa hos dem.

Det roliga är att butiken arrangerar chokladprovningar! Man får höra lite om chokladens historia och det bästa av allt: man smakar på massa olika chokladtyper! En perfekt julklapp till chokladälskaren!

Kommentarer

Skriv dina kommentarer här:

Att tänka på innan du kommenterar:
- Alla kommentarer granskas innan publicering.
- Olämpliga kommentarer raderas och IP-adressen spärras.


Namn:
Spara mina uppgifter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0