Parfymerna från Jimmy Choo

Se så fint mitt kollage blev här ovan, hihi. Fotade bilden med min mobilkamera när jag var inne hos Kicks på Vågen. De har fått in parfymer från lyxmärket Jimmy Choo. En eau de parfum* och en eau de toilette**. Jag brukar föredra eau de parfum-varianterna när det gäller parfym i allmänhet, men den här gången fastnade jag verkligen för eau de toilett-versionen. Den doftar sött, friskt och riktigt gott! Glöm inte att lukta på dem om du har vägarna förbi Kicks och Vågen.

*Eau de parfum = Starkare doft, hög koncentration av själva doften.
**Eau de toilett = Lättare doft, är mer utspädd och inte lika stark som EdP.

Kommentarer

Skriv dina kommentarer här:

Att tänka på innan du kommenterar:
- Alla kommentarer granskas innan publicering.
- Olämpliga kommentarer raderas och IP-adressen spärras.


Namn:
Spara mina uppgifter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0