Gina Exclusive

Idag, den 12 maj, släpper Gina Tricot en ny kollektion vid namn Gina Exclusive. De genomgående färgerna i kollektionen är turkost, kornblått (min favoritfärg!) och grönt. Jag kikade på de härligt färgglada kampanjbilderna och hittade direkt mina favoriter. Personligen tycker jag att kollektionen påminner lite om Guccis vår- och sommarkollektion 2011. Kika här och här för att se lite bilder. Ska definitivt spana in dem lite närmare i butik. Gör det du också om du vill spana in hela kollektionen.

Kommentarer

Skriv dina kommentarer här:

Att tänka på innan du kommenterar:
- Alla kommentarer granskas innan publicering.
- Olämpliga kommentarer raderas och IP-adressen spärras.


Namn:
Spara mina uppgifter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0