Torrschampo för både kvinnor och män

Under min lilla shoppingrunda igår köpte jag två flaskor torrschampo. Jag har bara läst positiva recensioner kring detta märke så jag var supernyfiken! För er som undrar så kan man använda torrschampo mellan tvättningarna, då håret börjar bli lite fettigt i hårbotten. Precis som det låter så är det alltså ett slags schampo, fast i sprayform, som "tar bort" det fettiga. Det negativa med torrschampo i allmänhet, är att sprayen lämnar kvar en gråtonad färg efter att man använt det. För ljushåriga gör ju inte detta så mycket, medan det syns betydligt mer på oss mörkhåriga. Det var delvis därför som jag köpte flaskan till höger på bilden, den är nämligen speciellt framtagen för oss mörkhåriga och lämnar alltså inte kvar en grå färg. Den till vänster köpte jag eftersom den luktar sååå gott!  Finns att köpa på Åhléns för en billig peng.  

Kommentarer

Skriv dina kommentarer här:

Att tänka på innan du kommenterar:
- Alla kommentarer granskas innan publicering.
- Olämpliga kommentarer raderas och IP-adressen spärras.


Namn:
Spara mina uppgifter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0