Kärleksfulla bakformar

Jag älskar att baka och när jag gör det så blir det oftast mumsiga cupcakes i olika smaker. På senare tid har jag börjat använda formar med nonstick-effekt. De jag har är traditionellt runda. Jag gillar det klassiska men ibland vill man göra det lite roligare och då skulle dessa formar från House of Örebro komma till användning. Vilken rolig idé med bokstäver! Formarna kostar 79 kr/set. Som hittat!

Det finns så sjuuukt mycket snyggt i den här butiken att det inte är klokt. Jag avslutade mitt besök med att köpa med en grej hem. Eller rättare sagt flera grejer men tack vare Fredrik, som är butikschef, så gick jag hem med ett riiiiiiiktigt snyggt arrangemang som han satte ihop. Han är sååå duktig! Hur det ser ut får ni se en annan gång!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill se hur det ser ut!

2011-03-25 @ 10:31:05

Skriv dina kommentarer här:

Att tänka på innan du kommenterar:
- Alla kommentarer granskas innan publicering.
- Olämpliga kommentarer raderas och IP-adressen spärras.


Namn:
Spara mina uppgifter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0