Dyrbara oljor för håret

Här kommer ett tips som jag tror ni kommer uppskatta. I slutet av förra året kom en ny produkt ut på marknaden, Elixir Ultime från märket Kérastase. Som ni kan läsa på bilden längst ner i inlägget så har denna produkt varit väldigt omtalad i media. Varför? Jag läste på lite och fick veta att det är ett unikt skönhetselixir som är anpassat till varje kvinnas hårtyp. Produkten består av fyra dyrbara oljor som tillsammans förskönar och berikar håret. De fyra oljorna är pracaxiolja, arganolja, majsolja och kameliaolja. Konstiga namn säger inte så mycket så därför kan du här nedan läsa lite om vad varje olja bidrar med för funktion.

Pracaxiolja: Känd för sina närande och stärkande egenskaper.
Arganolja:
Känd för sina skyddande och närande egenskaper.
Majssolja:
Ger näring och glans till håret.
Kameliaolja :
Innehåller viktiga fettsyror samt vitamin E som är skyddande och ger mjukhet till håret.

Jag har själv testat produkten och är VÄLDIGT nöjd med med den synliga effekten. Kolla in videon här nedan som visar hur man ska arbeta in produkten i håret. Du hittar Kérastases alla produkter hos Zodiak Hairteam på Vågen. Flaskan på bilden här ovan kostar 159 kr. Det finns även en större flaska som ligger på 329 kr. Även om kvalitativa hårprodukter är dyra, så blir det i detta fall väldigt billigt eftersom man endast använder en liiiiten mängd av produkten. Så flaskan räcker jättelänge!


Kommentarer
Postat av: Mylo Beauty

Missa inte min tävling som är på gång i min blogg

Va med du också!



Kram

My

2011-06-30 @ 19:28:08
URL: http://mylobeauty.blogg.se/

Skriv dina kommentarer här:

Att tänka på innan du kommenterar:
- Alla kommentarer granskas innan publicering.
- Olämpliga kommentarer raderas och IP-adressen spärras.


Namn:
Spara mina uppgifter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0