Passa på innan de försvinner!

Igår var jag på Vågen för att låna lite grejer inför en kommande plåtning. Jag hittade den här ursnygga (haha fiffigt va?) klockan hos EUROGOLD! Hur snygg är den inte? Det är en herrmodell men jag tycker faktiskt att tjejer kan bära herrklockor också, tycker det är riktigt läckert med maskulina klockor. Nu är det så att jag har fått reda på att EUROGOLD kommer att sluta med att sälja klockor, så vill ni få ta på snygga varianter ska ni besöka butiken innan klockorna försvinner!

Kommentarer

Skriv dina kommentarer här:

Att tänka på innan du kommenterar:
- Alla kommentarer granskas innan publicering.
- Olämpliga kommentarer raderas och IP-adressen spärras.


Namn:
Spara mina uppgifter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0