Dagens fynd!

Jag älskar att rean är igång i butikerna. Igår, under en snabb shoppingrunda, hittade jag dessa flaskor med torrschampo (som jag tipsat om tidigare) till kanonpris! 40 kr/st var de sänkta till. Det som är så speciellt med just detta torrschampo, förutom att det doftar gott, är att det inte lämnar en vit färg efter sig. Produkten är anpassad för oss mörkhåriga och är därför istället brunfärgad (såg även att de "vanliga" flaskorna var på rea). Jag köpte med mig hela 6 flaskor, de går ju ändå inte ur datum.  Hörde att Åhléns har ensamrätt till att sälja detta omtalade märke (Batiste) i stan, så besök butiken på Vågen om ni vill fynda dem till reducerat pris!

Kommentarer

Skriv dina kommentarer här:

Att tänka på innan du kommenterar:
- Alla kommentarer granskas innan publicering.
- Olämpliga kommentarer raderas och IP-adressen spärras.


Namn:
Spara mina uppgifter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0