Live by Jennifer Lopez





Här ser ni ett av mina senaste köp.
Den heter Live och är en av Jennifer Lopez parfymer. Jag äger nog för många parfymer, men jag har mina perioder då jag känner för olika dofter. Just den här är åt det söta hållet, men inte allt för godisaktig som vissa andra. Den doftar riktigt ljuvligt med inslag av varm vanilj, sandelträ, vinbär, citron, viol, ananas och apelsin. Det är rätt så svårt att beskriva en doft egentligen, önskar att jag kunde spraya lite på bloggen så att doften når fram via era skärmar (haha!). In på Åhléns eller Kicks och lukta på den! Tyckte du att min beskrivning av doften lät god så kommer du garanterat att gilla den!

Kommentarer

Skriv dina kommentarer här:

Att tänka på innan du kommenterar:
- Alla kommentarer granskas innan publicering.
- Olämpliga kommentarer raderas och IP-adressen spärras.


Namn:
Spara mina uppgifter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0