Inspirerat designerhalsband från Åhléns


Kronprinsessan i örhängen från Lara Bohinc
Ni kanske tycker att jag tjatar för mycket om stora smycken, men jag tycker faktiskt att det är sååå himla snyggt. För ett tag sedan lyckades jag hitta ett jättefint halsband hos Åhléns. Kände igen det direkt och insåg att det är inspirerat av designern Lara Bohincs smycken. Kronprinsessan Victoria är en flitig användare av hennes örhängen och Ebba von Sydow bar halsbandet i samma serie (klicka här för att se bild) när hon var programledare för "Det Kungliga Bröllopet". Jag har alltså hittat en riktigt lik variant hos Åhléns för en billig peng:


Love it!

Kommentarer
Postat av: neli

gud va fint. hur mycket kostade det? =)

2011-02-01 @ 14:06:55
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Skriv dina kommentarer här:

Att tänka på innan du kommenterar:
- Alla kommentarer granskas innan publicering.
- Olämpliga kommentarer raderas och IP-adressen spärras.


Namn:
Spara mina uppgifter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0