Tjockare hår med hjälp av kapslar

Idag tänkte jag tipsa om Priorin. Det är ett kosttillskott som hjälper till att stärka håret och gör det tjockare. Jag googlade lite och läste att kvinnor kan drabbas av förtunnat hår pga. stess, årstidskiftningar, graviditet, klimakteriet och ensidig kost. En av mina vänner har testat den här produkten och hon älskar den! Hon har fått tjockare och faktiskt mer glansigt hår än tidigare. Blir själv sugen på att testa! Finns att köpa hos hälsokostbutiken Life på entréplan på Vågen. Är det någon av er som har testat Priorin?

Kommentarer
Postat av: Simone

Jag har faktiskt testat det, testade det i 3 månader sen så slutade jag för att jag inte hade råd med ny flaska så tänkte vänta tills jag fick pengar för att köpa ny. Tappade ganska mycket hår när jag slutade använda den, så jag har bytt till Panto-3 och mitt hår har blivit jättemycket fylligare (tappade rätt mkt av blekning) och växt fortare än det gjort förut (tycker jag iaf!) rekommenderar panto-3 mer :)

2011-02-09 @ 14:49:34
URL: http://iflow.blogg.se/
Postat av: Maria - VÅGEN GALLERIAN

Simone: Bra tips! :-)

2011-02-10 @ 11:18:15
URL: http://vagengallerian.se/shoppingbloggen

Skriv dina kommentarer här:

Att tänka på innan du kommenterar:
- Alla kommentarer granskas innan publicering.
- Olämpliga kommentarer raderas och IP-adressen spärras.


Namn:
Spara mina uppgifter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0