Lyxiga tvålar från Savon de Marseille

Yeeeey, nu har äntligen världens bästa handtvål kommit in hos Åhléns på Vågen! Märket Savon de Marseille tillverkar verkligen den bästa tvålen jag någonsin testat. Det låter kanske töntigt med lite lyxigare tvål, men jag lovar att det verkligen är skillnad på den här och de vanliga handtvålarna. Det känner man så fort man använder dem. Händerna blir liksom sådär härligt mjuka och lena. Dessutom doftar de fantastiskt gott och doften dröjer kvar på händerna. Tvålarna finns i olika storlekar men de stora är finast då flaskorna är i glas. När tvålen är slut är det bara att köpa en refill-flaska som är billigare. Hemma hos mig har vi den gula (summer grapefruit) och den blå (mediterranee). Nästa köp blir definitivt den rosa (rose). Det finns många dofter att välja mellan och de finns dessutom som handcreme, doftljus och massa annat kul. Kika in hos Åhléns för mer info!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dem! köpte innan på twilfit men de har slutat så jag köpte när jag var i Stockholm på shoppng! Härligt att Åhlens tagit in..

2011-02-23 @ 19:34:07
Postat av: Adelinne

Yes, köpte också på Twilfit innan.

2011-02-27 @ 23:30:41
URL: http://www.adelinne.bloggplatsen.se

Skriv dina kommentarer här:

Att tänka på innan du kommenterar:
- Alla kommentarer granskas innan publicering.
- Olämpliga kommentarer raderas och IP-adressen spärras.


Namn:
Spara mina uppgifter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0