Bokrean har dragit igång!

Igår startade bokrean och jag var självklart på plats för att spana in Åhléns utbud. Kan tala om att det var riktigt brett och att jag hittade det jag sökte efter. Jag fyndade receptboken Kärleksmums för 79 kr (ord. 179 kr) och Skönhetsbibeln för 99 kr (ord. 259 kr). Försökte fota så mycket som möjligt för att ge er en överblick. Fick dessutom ett sms nyss om att alla klubbmedlemmar hos Åhléns nu får 100 kr i värdecheck när man handlar för 500 kr fram till den 27 februari. Det passar ju utmärkt nu när bokrean har dragit igång!
Har du fyndat något på bokrean eller ska du?






Dessa två böcker fick följa med mig hem.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Jomen, jag har köpt dessa böcker:

- One more slice

- Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann

- 501 fantastiska resmål

- Dyngkåt och hur helig som helst

2011-02-25 @ 22:39:40
URL: http://angel-like.com
Postat av: Susanne

Halv åtta hos mig boken är jätte billig nu så passa på allihop. Boken är lika bra som programmet!

2011-02-27 @ 09:37:44
Postat av: Samar

Oh vad roligt det vore att vinna lite smink! :)

2011-02-27 @ 18:59:08
URL: http://www.samarkadra.blogspot.com
Postat av: Adelinne

Kärleksmums lät ju himla mysigt :) den ska jag ta o kolla upp!

2011-02-27 @ 23:25:09
URL: http://www.adelinne.bloggplatsen.se

Skriv dina kommentarer här:

Att tänka på innan du kommenterar:
- Alla kommentarer granskas innan publicering.
- Olämpliga kommentarer raderas och IP-adressen spärras.


Namn:
Spara mina uppgifter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0