Tävlingsdags, men först vill jag veta....

Hallå allihopa! Hoppas att ni alla haft en härlig fredag hittills. Snart är det helg, woho! Det tänkte jag att vi skulle "fira" med att förbereda inför kommande tävlingar här på bloggen. Eftersom den förra tävlingen var så himla populär, tänkte jag att det kunde vara roligt med regelbundna sådana. Men då behöver jag er hjälp. Jag vill veta: Vad för typ av priser vill ni vinna? Från vilka butiker?

Berätta för mig, så ska jag göra mitt bästa för att uppfylla era önskemål! Hoppas att ni alla får en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Jwan

Det vore kul och få presentkort från HM eller också smycken! Smycken från någon speciell butik spelar ingen roll men bara smycken i sig :)

2011-04-17 @ 16:33:35
Postat av: Chanel

Fin blogg, Maria! Älskar din andra blogg med! :D



Men hursomhelst, det skulle vara kul att vinna presentkort från Monki, H&M, Gina Tricot och liknande ställan. Eller kanske Kicks, Åhlens och andra sådana butiker. Smycken vore också roligt.



Men eftersom jag verkligen gillar Monki, så vore ett presentkort därifrån allra roligast ;) Kram!



Mvh, Chanel

2011-04-17 @ 23:35:35
Postat av: Chanel

Fin blogg, Maria! Älskar din andra blogg med! :D



Men hursomhelst, det skulle vara kul att vinna presentkort från Monki, H&M, Gina Tricot och liknande ställan. Eller kanske Kicks, Åhlens och andra sådana butiker. Smycken vore också roligt.



Men eftersom jag verkligen gillar Monki, så vore ett presentkort därifrån allra roligast ;) Kram!



Mvh, Chanel

2011-04-17 @ 23:41:22
Postat av: Fatos

Presentkort från inredningsbutiker :-)

2011-04-18 @ 20:27:41
Postat av: maria

Det roligaste är ju arrangerade priser. Plocka ihop lite från antingen samma eller olika butiker.



Olika teman: Hårprodukter, Choklad från chokladbutiken, en plånbok och skärp från Monki kanske?



Roligare än att bara vinna presentkort!

2011-04-19 @ 13:57:06
Postat av: Simone

Gärna sånadär cupcakesburkar till inredningen :)

2011-04-20 @ 11:37:01
URL: http://iflow.blogg.se/
Postat av: Fia

En goodiebag är alltid roligast att vinna tycker jag! Finns ju en del affärer i Vågen så lite smått och gott från Gina Tricot, Monki, MQ vore kul!

2011-04-25 @ 12:56:36
URL: http://pennybridger.spotlife.se

Skriv dina kommentarer här:

Att tänka på innan du kommenterar:
- Alla kommentarer granskas innan publicering.
- Olämpliga kommentarer raderas och IP-adressen spärras.


Namn:
Spara mina uppgifter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0