Mitt första inlägg

Hej och varmt välkommen hit till min blogg!

Jag heter Maria och driver den här bloggen. Här kan du läsa om mode, skönhet, inredning och få shoppingtips. Jag kommer efter premiären att uppdatera dagligen för att bjuda dig på en massa inspiration, fina tävlingar och unika butikserbjudanden.

Många av er som klickat sig in här kommer från min privata blogg, och ni känner mig ju redan. Men eftersom jag nu har en till blogg, och därmed nya läsare, tänkte jag presentera mig lite snabbt. Jag är född och uppvuxen Jönköping, men flyttade till Örebro för ett år sedan för att leva med mannen i mitt liv. Jag är 24 år, har en examen inom marknadskommunikation & PR och gillar att fotografera på fritiden. Som ni förstår står bloggandet mig nära, då jag startade min privata blogg i september 2006. Favoritplatsen här i Örebro är definitivt det vackra slottet!

Sådär hörrni, det var lite kort om mig. Nu kör vi!

Ps! På torsdag smäller det, då har ALLA butiker inne på Vågen slagit upp portarna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul! Gillar ju din vanliga blogg så jag följer gärna denna me´!

2010-11-25 @ 19:27:24
Postat av: Anonym

Lycka till du är duktigt ska följa även denna sida..

2010-11-26 @ 16:17:54

Skriv dina kommentarer här:

Att tänka på innan du kommenterar:
- Alla kommentarer granskas innan publicering.
- Olämpliga kommentarer raderas och IP-adressen spärras.


Namn:
Spara mina uppgifter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0