Julklappstips: Gallerix

Hallå där! Hoppas att ni alla har en fin tisdag. Idag tänkte jag bjuda på lite julklappstips från Gallerix. Jag var där igår och såg en massa fint, bland annat dessa Mirandanallar. De är sänkta till 99 kr (!) så jag köpte faktiskt en till mig själv. :-) Den sitter nu fint på hyllan här hemma och bidrar till en mysig julstämning. Jag tycker att de fungerar lika bra som inredningsdekoration!




Vill man inte ha en tomtenalle så finns det gott om andra nallar att välja mellan. Fick även veta av personalen att dessa fotbollskalendrar går åt som smör. Nu har de fått påfyllning men de finns nog inte kvar länge till så skynda fynda! :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt nalle!!:)

2010-12-07 @ 20:29:49
Postat av: Anonym

gulliga nallar

2010-12-07 @ 22:51:05
Postat av: Anonym

gulliga nallar

2010-12-07 @ 22:51:13

Skriv dina kommentarer här:

Att tänka på innan du kommenterar:
- Alla kommentarer granskas innan publicering.
- Olämpliga kommentarer raderas och IP-adressen spärras.


Namn:
Spara mina uppgifter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0