Julklappstips: Åhléns


Jag fick syn på världens bästa julklapp när jag besökte Åhléns häromdagen. Jag hittade nämligen Pippis kappsäck! Nu innehöll den inte några guldpengar utan alla Astrid Lindgrens biofilmer och det är ju nästan, nästan, lika mycket värt. ;-) Jag växte upp med alla dessa filmer och kan än idag se på dem tillsammans med mina syskonbarn lika förväntansfullt som när jag var liten. Dessa filmer är gamla klassiker som jag tycker alla barn borde få se. Kappsäcken innehåller alla 23 filmer och kostar 2 495 kr. En rätt så hög summa, men det blir billigare i längden om man ändå vill samla på sig filmerna. Så har du planerat att köpa hela samlingen till någon, kan du ju alltid kika på kappsäcken. Annars finns ju alla filmer att köpa var för sig.
Mina favoriter är: Pippi, Karlsson på taket, Barnen i Bullerbyn, Madicken, Lotta på bråkmakargatan, Ronja, Saltkråkan och Emil. Haha, det var ju nästan alla!
Har du någon favorit?

Kommentarer

Skriv dina kommentarer här:

Att tänka på innan du kommenterar:
- Alla kommentarer granskas innan publicering.
- Olämpliga kommentarer raderas och IP-adressen spärras.


Namn:
Spara mina uppgifter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0