Fyra snygga skor från Åhléns

När man är på skojakt besöker man skobutiker i hopp om att hitta sig ett passande par. Vad många inte tänker på är att Åhléns också har ett bra utbud. Jag hittade flera gobitar och här nedan ser ni mina favoriter.

Dessa fina boots är av det populära märket SixtySeven och de är i äkta skinn. Jag äger ett par liknande faktiskt som jag har till vardags. Finns även i brunt.


Dessa söta partyskor känner ni kanske igen? De finns med på hemsidans startsida och på alla premiäraffischer för Vågen. Riktigt fina och finns även i svart. Pris: 349 kr.


Dessa boots är ju för fina. Fungerar lika bra till vardags som till festliga tillfällen. Pris: 399 kr.


Slutligen mina favoriter. Hur fina är dem inte? Älskar den snygga kedjan i guld som lyfter hela skon. Finns även i svart. Pris: 399 kr.

Kommentarer
Postat av: Sanna

De översta var fina! De ska jag kolla in idag i Jönköping! =)



Tack för tipset! =)

2010-12-03 @ 14:00:52
URL: http://sforsanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Riktigt snygga!! Tänker inte på att kolla skor på åhlens, bara kläder, men jag ser att jag nog ska göra det i fortsättningen! Tack för tipset-de nedersta var både snygga och ett riktigt kap! :)

2010-12-04 @ 11:46:38
Postat av: Anonym

Riktigt snygga!! Tänker inte på att kolla skor på åhlens, bara kläder, men jag ser att jag nog ska göra det i fortsättningen! Tack för tipset-de nedersta var både snygga och ett riktigt kap! :)

2010-12-04 @ 11:47:05
Postat av: Anonym

De översta o nedersta är snygga! Ska dit och kika..

2010-12-05 @ 12:35:50
Postat av: Anonym

Tack för tipset!!

2010-12-06 @ 08:58:31
Postat av: Anonym

Hej! Kul med en blogg för gallerian! Fler fina inlägg och kollage efterfrågas :)

2010-12-06 @ 11:29:13

Skriv dina kommentarer här:

Att tänka på innan du kommenterar:
- Alla kommentarer granskas innan publicering.
- Olämpliga kommentarer raderas och IP-adressen spärras.


Namn:
Spara mina uppgifter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0